چاپ ها

چاپ DTF دیجیتال چیست؟

کاربرد چاپ DTF

در حال حاضر چاپ DTF یکی از بهترین و با کیفیت ترین چاپ های موجود در ایران است که مجموعه کوالا تنها و تخصصی ترین مرکز چاپ DTF دیجیتال در اصفهان است.
به طور کلی برای چاپ عکس روی تیشرت و چاپ عکس روی هودی از چاپ DTF استفاده می‌شود.
چاپ DTF مخفف Direct Transfer Film است.
اگر بخواهیم چاپ DTF یا همان دیجیتال را در یک جمله خلاصه کنیم می‌توان گفت انتقال کامل کیفیت عکس و واقعیت رنگ آن به تیشرت و هودی است.
در چاپ DTF شما طعم رنگ و کیفیت را همزمان با هم تجربه می‌کنید.

lazy

دستگاه چاپ DTF دارای مخازن رنگهای CMYK است و با ترکیب این رنگ ها چاپی بی نظیر را به شما ارائه می دهد.
برگه کاغذی که طرح مورد نظر روی آن چاپ می‌شود کاغذی مات است و این به طبیعی بودن طرح چاپ شده کمک می‌کند؛ این کاغذ ها در سایزهای A4 تا A3 است.
بعد از اینکه طرح روی این کاغذ مخصوص چاپ شد پشت طرح ها چسب مخصوصی ریخته میشود تا زمان پخت چسبندگی بهتری داشته باشد.

lazy

نکته حائز اهمیت این است که چون دستگاه چاپ DTF قیمت بالایی حدود ۱۲ هزار دلار دارد برای هر چاپ قیمت بالایی هم دارد که عمدتاً برای تیشرت و هودی های ۱۰۰% پنبه استفاده می شود. درخشان بودن رنگ و کیفیت طرح ها در چاپ دی تی اف در رتبه بالای قرار دارد و می توان گفت باور نکردنی است.

حالا نوبت به پخته می رسد برای تثبیت عکس روی محصول (تیشرت و هودی) درحالیکه طرح با کاغذ مخصوص و چسب روی تیشرت جانمایی شده است داخل کوره با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد می رود تا پخته شود. زمانی که این پخت در دمای معین انجام می شود هیچ آسیبی به طرح چاپ شده نمی رسد.

lazy

اگر نکات ذکر شده زیر را رعایت کنید، تیشرت و هودی شما همیشه سالم می ماند!

دمای کم آب

با آب سرد و حداکثر دمای 30 درجه شستشو شود.

چاپ

برخی از چاپ ها مانند چاپ های پفکی در برابر شستشو حساس تر می باشند ولی در چاپ سابلیمیشن شستشو های متعدد اگر با آب سرد باشد به هیچ عنوان مشکلی برای تیشرت و چاپ پیش نمی آید. اینگونه لباس ها را حتما پشت رو کرده و سپس بشورید تا دوام چاپ افزایش یابد.

محکم شستن با دست

برای شستشن تیشرت خود با دست از چنگ زدن محکم پرهیز کنید.

پهن کردن روی بند لباس

تیشرت پنبه خود را پس از شستشو در ماشین لباسشویی آب کشی نموده و سپس روی بند پهن کنید. پهن کردن تیشرت های دارای آب، باعث کش آمدن و دفرمه شدن پارچه می شود.

پودر چند آنزیم

ترجیحا از پودرهای چند آنزیم استفاده نکنید. آنزیم برای لکه بری مناسب می باشند اما به مرور زمان ممکن است چاپ و بافت پارچه را ضعیف کند.

پشت و رو لباس

تیشرت ها را پشت و رو کرده و سپس داخل ماشین لباسشویی بیاندازید. خصوصا لباس هایی که دارای چاپ می باشند.

تابش نور خورشید

بلافاصله پس از خشک شدن از روی بند جمع کنید. تابش مستقیم خورشید به مرور باعث ضعیف شدن کیفیت چاپ می شود.

چاپ طرح خودتون با چاپ DTF را به مجموعه کوالا بسپارید!

مجموعه کوالا با داشتن بروز ترین دستگاه های چاپ DTF در شهر اصفهان رتبه بالایی در میان چاپخانه های این حوزه دارد.
در مجموعه چاپ کوالا با بکارگیری از طراحان خلاق و خوش سلیقه، عکس و طرح دلخواه شما طراحی می شودو با تکنولوژی بالایی که در اختیار این مجموعه در زمینه چاپ DTF است؛ چاپ می شود.
کوالا می تواند سفارشات چاپ DTF را در ۲ الی ۳ روز کاری به دست مشتری برساند و با قیمت های رقابتی نسبت به شهر اصفهان و سایر شهر ها؛ رضایت مشتری را جلب می کند.
پشتیبانی مجموعه کوالا در شهر اصفهان در خصوص چاپ DTF بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می باشد و هر سوالی در ذهن شما مربوط به چاپ DTF و دیگر تکنولوژی های چاپی باشد را پاسخ می دهد.

نمونه چاپ DTF

دیدگاهتان را بنویسید